Torsdag kväll kl är nu 22.50

Tjena undrar ni varför inte jag sover??
Jo för jag har varit hemma idag från jobbet i morse när jag vaknade kl 08.00 hade värdens huvud värk och när nån skulle prata med mig så hörde jag bara eko i mitt huvud. Så jag ringde till mat affären och sa att jag mår illa.
Det tog tid för mig att höra vad dom sa i telefon för det var eko i mitt huvud det var shit jobbigt.
Gick och la mig igen i sängen och vaknade igen när kl var 11.15 hade lite eko kvar i skallen :(
Hoppas jag är piggare i morgon för då ska jag och Rocky träna Agility :)
Då få det inte renga på hos solen få vara framme..

Ha en forsatt bra dag
MVH Madde

Glöm inte bort att ni ska lyssna på Trevolt. Trevolt ska släppa ut en ny skiva nästa år gissa vem som vill köpa den då ;) klicka på den blåa länken så kommer ni till Trevolt hemsida http://www.myspace.com/trevoltpunk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0