oväder på gång :(

hej i morse var det inte så kul. Allt började med, jag gick upp kl 07.40
borstade tänderna och sen kela en liten stund med hundarna. Jag frågade pappa om han kunde köra mig till jobbet idag för det rengade ass mycket i morse och det regnar nu också kl är nu 15 .10
och jag väntar på att min jacka ska bli torr så jag kan ut med mina hundar.
Jo i morse när jag skulle åka iväg då hade dom stängt av vägen man fick inte cykla, inte köra bil och man fick inte gå :(
pappa frågade dom hur länge vägen skulle vara av stängs då sa gubbarna en kvart.
Så in igen i huset jag ringde till jobbet sa att jag blir lite försenade för dom hade stängt av vägen.
Ja jag har haft det bra idag på mat öppet  mycket att göra. Fick in varor.
Och jag har börjat att läsa en bok Män som hatar kvinnor. Fick låna den av Paula.



vi hörs senare gott folk ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0