Måndag!!!!!!!!!!

Gokväll på er..

Nu mår jag jättebra igen efter en lång helg har varit sjuk i helgen eller det började redan i torsdags. Men e frisk nu. Har lite dåliga nyheter till er. Den dåliga nyheten är jag ska säga upp mig från mat affären DET ÄR ETT TUFF JOBB min kropp orkar inte mera.
I helgen har det ju varit julmarknad =) jag åkte aldrig dit.
Men min mamma hade varit med jobbet dom hade varit på den julmarknaden som är i Hässleholm inne i stan typ vid torget. Mamma sa att det var tråkigt Den var inte så stor som den brukar vara så jag hade tur att jag stannade hemma. Det var ju ändå inget vidare med vädret heller då på söndagen första advent..

på fredag kväll blir det bio ska se den sista filmen som Stig Larsson har skrivet om

har läs att det ska vara mycket action.
Filmen heter Luftslottet som sprängdes =)

sov gott MVH Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0