Onsdag kväll kl är nu 22.37

Hej vänner
Idag har jag haft en trevlig eftermiddag. Jag har jul städat rummet
så det luktar gott nu.
Sen gick jag på en promenad med Rocky, Bella. Sen blev det en film.
Och nu håller jag på att ladda ner en video på facebook det tar lång tid.
Bonde söker fru har man tittat på ikväll. Min favorit bonde som är med han heter Janne. Det är intressant att se på bönderna som är med i bonde söker fru.


_________________________________________________________________________________________________
Och ni vet att jag är med i en data grupp. Vi ska skicka iväg tidningen nästa vecka. alla ska få den innan julen :)
Jag har intervjuat Adseke hund skola och sen har jag skrivet lite serier.
Sen efter jul och ny år har jag nog mycket och skriva i tidningen vad som har hänt under min jul semester :)

// Madde





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0